Katagorier

onsdag den 19. oktober 2011

MÅNEDSDAG

Idag d. 19 oktober er den officielle månedsdag for........ mit halvmarathon!! IHAAAA!! Åh, det er fjolle - jeg ved det. Men jeg er simpelthen SÅ stolt over at have gennemført et halvmarathon. Tiden snakker vi ikke højt om, men det skal bare lige siges at jeg slog min svigerfars tid, hvilket var mit mål. Næste mål: bedre tid end sidst :) Gerne 2 timer, hvis jeg skal blære mig. Desværre går jeg jo som sagt i min egen lille snotbobbel lige nu, så træningen står lidt stille. Det er ret ubehageligt at løbe med snottet flyvende om ørerne. (Okay, det var nok lidt klamt skrevet!)
 



















Jeg løb Viborg City Marathon og min søde, søde kæreste stod i over 2 timer i regnvejr og ventede på at jeg kom tøffende i mål. Kan man gøre andet end at elske ham endnu højere for det?

Lurer lidt på denne fine jakke fra Nike, så jeg ikke forsvinder i mørket her til den mørke vinter. Er bare ikke sikker på at det er en vinterjakke!?
Jakke fra Nike

Ingen kommentarer:

Send en kommentar