Katagorier

torsdag den 20. oktober 2011

JEG ER RÆJ! JEG ER MØ' RÆJ!

Jeg er så ræj for at denne dag nok er en af de bedste dage jeg længe har haft! Jeg fik et opkald igår aftes: "Vi vil meget gerne ansætte dig pr. 1.november"YES YES YEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!!! Er nu en voksen 'kvinde' med voksent job. HURRA!
Af denne grund skulle dagen idag gå med at fejre den gode nyhed og udsigten til en fast løn. Jeg har brugt dagen på strøget i Århus sammen med min dejlige kæreste og søde svigerforældre, spist på café Slap Af (super lækkert sted med super søde tjenere - try it out!) og købt ny vinterjakke. "Kan det mon blive bedre tænker i nok", og "ja, det kan det," svarer jeg så :) Min taske og pung fra Tiger Of Sweden er ankommet. SE SE SE HER:

OG nu rundes dagen af med en god film og godter. Julegodter! Jo, jo den er god nok - jeg er tyvstartet med julegodterne. Jeg faldt lige over en pose skum julemænd i Føtex, .........og så lige en pose bland-selv slik til 40 kr. oops.






Håber jeres dag har været mindst ligeså god :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar